H Renault θα επιμείνει στα πλήρως υβριδικά

SHARE

Στη Renault, έχουν δώσει έμφαση και σημαντικά κεφάλαια για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτιρκών μοντέλων. Όμως, δεν πρόκειται να υποσκελίσουν τους θερμικούς κινητήρες.

Μπορεί το πρόγραμμα «Renaulution» να βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων τής Renault, ωστόσο οι Γάλλοι έχουν αποφασίσει να μην πέμψουν «εις το πυρ το εξώτερον» τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αντιθέτως, πρόκειται να τους διατηρήσουν, αφού πρώτα τους εκσυγχρονίσουν και τους εξηλεκτρίσουν. Αυτό δήλωσε ο Ολιβιέ Μπρος, Διευθυντής στο Τμήμα Μηχανολογίας της εταιρείας.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του, η Renault θα επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική της για τους θερμικούς κινητήρες και θα επικεντρωθεί στο πλήρως υβριδικό σύστημα και όχι στο Plug-In υβριδικό.

Συγκεκριμένα, ο Μπρος διευκρίνισε: «Η διάταξη του πλήρως υβριδικού συστήματος είναι η καλύτερη λύση αναφορικά με τη βέλτιστη απόδοση. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λύση στα περισσότερα μοντέλα μας και την Plug–In υβριδική διάταξη κινητήρα μόνο στα κορυφαία 4×4 οχήματά μας».

Επίσης, ξεκαθάρισε ότι τα νέα Austral και Espace, τα οποία κατατάσσονται στη SUV κατηγορία οχημάτων, δεν θα διατεθούν σε PHEV εκδοχή αλλά μόνο σε πλήρως υβριδική. Plug-in υβριδικό θα είναι ένα καινούργιο τετρακίνητο μοντέλο της Renault το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-C/D».

Πάντως, ο Μπρος υπερασπίστηκε την επιλογή της εταιρείας να επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία μιας καινούργιας πλατφόρμας για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της στις μικρότερες κατηγορίες οχημάτων. Όπως είπε: «Είναι η βέλτιστη λύση επειδή προσφέρει τη σωστή αναλογία μεταξύ των εξωτερικών διαστάσεων και του εσωτερικού ωφέλιμου χώρου.

»Μας επιτρέπει να την αναπτύξουμε (πλατφόρμα) ειδικά για την ηλεκτροκίνηση και να έχουμε βέλτιστο σχήμα για τη μπαταρία, όπως και το καλύτερο αποτέλεσμα αναφορικά με το κόστος».

Τέλος, σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση με τη χρήση κυψελών καυσίμου, ξεκαθάρισε ότι στη Renault θεωρούν πως αυτή η τεχνολογική λύση είναι συμφέρουσα εφαρμόσιμη μόνο στα επαγγελματικά οχήματα.

Μάλιστα, αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας περί αυτής λέγοντας: «Η Renault θα παρουσιάσει το καλοκαίρι το Master το οποίο θα έχει κυψέλες καυσίμου και στο μέλλον και σε άλλα επαγγελματικά οχήματα.

»Καθώς οι επενδύσεις σε σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου έχουν αυξηθεί εκθετικά, η Renault έχει αναπτύξει την ιδέα του Scénic Vision στο οποίο λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει με ενέργεια τις μπαταρίες και κατά συνέπεια τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτός ο τρόπος θα μπορούσε να είναι μια λύση μετά το 2030», κατέληξε ο Μπρος.

You may also like

Leave a Comment

Hellaschannel Png

Το hellaschannel.gr ανήκει στο Πανελλήνιο δίκτυο ενημέρωσης με 150 ενημερωτικά site σε όλη την Ελλάδα

@2023 – All Right Reserved. Designed and Developed by Digital Cities IKE

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00